středa 23. března 2016

Březnový..


Já vím, já vím, se zpravodajstvím z březnového Fashion víkendu mám zpoždění. 
Nechci žalovat, ale bacil za to může.. Skolil mě jen co jsem složila poslední stojan. Když to ale vezmu kolem a kolem, je ten bacil dobrák, že počkal, až bude vše hotovo.. 

Každopádně!
FW se povedl! 

Bylo skvělé:

  • z povzdálí sledovat, jak si vzájemně hodnotíte a doporučujete ty kousky, které jste ulovili.
  • jak se dušujete, že máte kabelek habaděj a žádnou už nepotřebujete, abyste se pro tu svou vysněnou stejně nakonec vrátili. (jak já Vám rozumím!)
  • jak potají pokukujete po tom, co ulovila jiná ruka a tajně doufáte, že se to po vyzkoušení ocitne zase na ramínku a Vy budete mít druhou šanci lovit.
  • poslouchat při příchodu, že rádi černou a šedou a hlavně kalhoty, abych vám pak do taštiček skládala červené blůzky s pouzdrovou sukní.
  • jak jste upíjeli kávičku a přitom s pocukrovanou pusou chválili koláče.
  • jak jste mezi stojany lovili děti, které odmítaly odejít, protože si taky chtějí něco vybrat a hlavně! "mami, tohle si musíš vyzkoušet!" a "tati, tady je tričko s prasetem!"
  •  jak jste se ptali, co jsem měla z matematiky, protože při vystavování účtů zkrátka nejste zvyklí na zaokrouhlování dolů.

 Přesně takhle jsem si to představovala a přesně kvůli tomu všemu Fashion weekend vznikl..


 










Žádné komentáře:

Okomentovat